Itselläni on nyt leivonta ollut hiukan jäissä kun koko perhe on sairastanut..mutta eiköhän tästä pikkuhiljaa toivuta. Aivan mieletön piristys oli kun tänään huomasin postin joukossa SLY:n pakettikortin, ei kun heti postiin...vaikka pää kainalossa..:)

Mun mieletön ihku SLY!!!! sai mun päivän niin iloiseksi...aivan uskomattoman ihanalla paketilla...

Paketista löytyi:

Iki-ihanat karamellit-kirja ----WAU!!!

Pieniä karamellivuokia

Tummaa suklaata

Lillifee koristekuvioita (siis nää on mun niin niin lemppareita..en vois kuvitelakkaan kakkuja ilman tuota koristepurkkia)

Viinihappoa

Agar-jauhetta

Marmeladiohje

Perhoskuviollinen suklaasiirtoarkki (tai siis näin päättelin, en ole ikinä päässyt kokeilemaan)

Pieniä tipuja paketellinen

ihana kortti..:))

 

Siis voi elämä! miten ihana paketti TAAS..mä olen niin täpinöissäni..niin paljon uusia asioita..että en tiiä miten aloittasin asioitten tutkimisen , että osaisin näistä jotain tehdä.Mulle makeiset aiheena on täysin vieras, ikinä en ole itse tehnyt ja siksi agar-jauhe ja viinihapon käyttö sekä myös tuo siirtokuva(jos nyt arvasin oikein) on minule täysin uutta..

Voi...ihan sanattomaksi tässä menee..KIITOS!!!Niin mahtavaa..:))